close

 
I wanna live life
我想活在當下
And never be cruel
永遠沒有苦痛
I wanna live life
我想活在當下
And be good to you
並且好好珍惜妳
And I wanna fly
我想要飛
And never come down
永遠留在空中
And live my life
活出自己的人生
And have friends around
擁有好友相伴


We never change, do we? 
我們永誌不渝 是吧
No, no
喔 不
We never learn, do we?
我們從未記取教訓 是吧
So I wanna live in a wooden house
我想住在木屋中
I wanna live life and always be true
我想永遠真誠的活在當下
I wanna live life and be good to you
我想在每個當下珍惜著妳


I wanna fly
我想要飛
And never come down
永遠留在空中
And live my life
活出屬於自己的人生
And have friends around
擁有好友相伴


We never change, do we?
我們永誌不渝 是吧
No, no
喔 不
We never learn, do we?
我們從未記取教訓 是吧
So I wanna live in a wooden house
所以我想住在木屋中
And making more friends would be easy
那應該更容易交到朋友


Oh and I don't have a soul to save
喔 我連個可以救贖的靈魂都沒有
Yes and I sin every single day
是的我在每一個日子犯下罪過
We never change, do we?
我們永誌不渝 是吧
We never learn, do we?
我們永誌不渝 是吧


So I wanna live in a wooden house
所以我想住在木屋中
Where making more friends would be easy
那更容易交到朋友
I wanna live where the sun comes out
我想住在太陽昇起的那個地方

 

arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()