close

 
Can anybody fly this thing
有誰能讓它飛翔
Before my head explodes
在我的頭炸開之前
Or my head starts to ring
我的腦袋開始嗡嗡作響
We've been living life inside a bubble
我們生存在泡沬之中
We've been living life inside a bubble
我們生存在泡沫之中


Confidence in you
你有堅定的信心
Is confidence in me
這股信念是否也存在我體內
Is confidence in high speed
或者存在高速之中

Can anybody stop this thing
有誰能停下這東西
Before my head explodes
在我頭爆炸之前
Before my head starts to ring
我的腦袋開始嗡嗡作響前
We've been living life inside a bubble
我們生存在泡沫之中
We've been living life inside a bubble
我們生存在泡沫之中


Confidence in you
你有堅定的信心
Is confidence in me
這股信念是否也存在我體內
Is confidence in high speed
或者存在高速之中


In high speed
在高速之中
High speed
在高速中

High speed you on
你在高速之中
 

 

arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()