close
                       有押韻的歌詞 
                  每段用了不同韻母
                     
                 

What if there was no lie
倘若我們之間沒有謊言
Nothing wrong, nothing right
就沒有所謂的對與錯可言
What if there was no time
倘若世界不存在時間 
And no reason, or rhyme
就沒有論證 沒有韻文流傳
What if you should decide
倘若給你選擇權 
That you don't want me there by your side
你不要我陪在你身邊 
That you don't want me there in your life
你不要我在你的生活圈 

What if I got it wrong
倘若我的理解有誤
And no poem or song
就沒有詩詞或歌曲
Could put right what I got wrong 
我能修正錯誤
Or make you feel I belong 
讓你感覺我的停駐

What if you should decide 
倘若給你選擇權
That you don't want me there by your side
你不要我陪在你身邊
That you don't want me there in you life
不要我出現你的生活圈

Oooooooh that's right
喔 也許正確
Lets take a breath try to put it aside 
就讓彼此喘息 將他擱在一邊
Ooooooh that's right
喔 也是正確 
How can you know it if you don't even try
你又怎麼明瞭在你從未努力之前 
Ooooooh that's right 
喔 也許正確

Every step that you take 
你每踏出一步
Could be your biggest mistake
正朝著更大的錯誤 
It could bend or it could break 
可能一切破碎也可能屈服
That's the risk that you take 
這是冒險必需承擔的束縛

What if you should decide 
倘若給你選擇權
That you don't want me there in your life 
你不要出現你的生活圈
That you don't want me there by your side 
不要我我陪在你身邊

Oooooooh that's right 
喔 也許正確
Lets take a breath try to put it aside 
就讓彼此喘息 將他擱在一邊
Ooooooh that's right 
喔 也許正確
How can you know when you don't even try
你又怎麼明瞭在你從未努力之前
Ooooooh that's right
喔 正確
arrow
arrow
    全站熱搜

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()