close

這支MV是Coldplay 在官方公告,請全世界各地粉絲拍攝2016/11/19美好一天的畫面上傳剪輯而成


We sat on a roof, named every star

並肩坐在屋頂上 為每顆星星命名

shared every bruise and showed every scar

分擔傷痛 傾吐心靈的創傷

hope has its proof put your hand in mine

握住你的手來證明

Life has a beautiful crazy design

生命的藍圖美好瘋狂 

and time seemed to say

時間似乎訴說

Forget the world and its weight

忘了整個世界和負擔

And here I just want to stay

我只想說

Amazing day amazing day

美好的一天 美好的一天 

 

We sat on a roof, named every star

並肩坐在屋頂上 為每顆星星命名

you showed me a place where you can be what you are

帶我遨遊在你能成為真實自我的世界

 

And the view, the whole Milky Way

這景象 整個浩瀚的銀河

In your eyes, I drifted away

我想飄流在你眼中

And in your arms I just want to sway

我想在你雙臂搖曳

Amazing day amazing day

美好的一天 美好的一天 

Amazing day amazing day

美好的一天 美好的一天 

 

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh

Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh, oooh

 

And I asked

我疑惑

Can the Birds in poetry chime?

鳥兒能否和諧的唱著詩歌

Can there be breaks in the chaos sometimes?

紊亂是否也有停歇的時候

oh thanks God, must have heard when I prayed

感謝上帝 聆聽我真誠的祈禱

cause now I always want to feel this way

我想永遠的將感覺停駐在此

Amazing day, amazing day

美好的一天 美好的一天 

              Amazing day,amazing daying day

 美好的一天 美好的一天 

Yeah, today

是的 今天 

Yeah, today

 

arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()