close

 

Look at earth from outer space 

從太空遠眺地球

Everyone must find a place 

每個人都找到自己的歸屬

Give me time and give me space 

給予我時間 給我空間

Give me real, don't give me fake 

給予我真實 請不要虛假

 

Give me strength, reserve control 

給予我力量 給我支配權

Give me heart and give me soul 

給予我真心和真誠的靈魂

Give me time give us a kiss 

給我時間 給我一個吻

Tell me your own politik 

告訴我你的政策

 

And open up your eyes 

睜開你的雙眼

Open up your eyes 

睜開你的雙眼

Open up your eyes 

睜開你的雙眼

Open up your eyes 

睜開你的雙眼

 

Give me one, 'cause one is best 

給予唯一 因為獨有才是最好

In confusion, confidence 

在混亂、不確定時

Give me peace of mind and trust 

給予我心靈的平靜讓我依靠

Don't forget the rest of us

別忘了其它的人

Give me strength, reserve control 

給予我力量 給我支配權

Give me heart and give me soul 

給予我真心和真誠的靈魂

Wounds that heal and cracks that fix 

傷痛被治癒 破碎的心被修復

Tell me your own politik 

告訴我你的政策

 

And open up your eyes 

睜開你的雙眼

Open up your eyes 

睜開你的雙眼

Open up your eyes 

睜開你的雙眼

Open up your eyes 

睜開你的雙眼

Just open up your eyes 

只需睜開你的雙眼

 But give me love over, love over, love over this 

給予我超越ㄧ切的愛 超越ㄧ切的愛

I

我⋯

 

arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()