close

 

  

 

So I look in your direction

我看著你的指引

But you pay me no attention do you

但你對我置之不理 是吧

I know you don't listen to me

我想 你從未傾聽我的想法

'Cause you say you see straight through me, don't you?

因為你說你已看透我 不是嗎

 

But on and on, from the moment I wake

不斷重覆上演 從此刻起我已清醒

'Til the moment I sleep

這一刻之前彷彿沈睡

I'll be there by your side

我將留在你身邊

Just you try and stop me

因為你的努力和制止

I'll be waiting in line

我將在隊伍中等待

Just to see if you care

只為證明你在乎

 

Oh, did you want me to change?

喔 你希望我能改變嗎

Well I changed for good

好吧 我為了讓自己更好而改變

And I want you to know

我希望你瞭解

That you'll always get your way

你永遠有一套自己的說法

I wanted to say

我只想說

 

Don't you shiver

你難道不會顫抖

Shiver

顫抖

Sing it loud and clear

大聲清晰的唱著

I'll always be waiting for you

我將永遠等待著你

 

So you know how much I need you

所以你知道我有多需要你

But you never even see me do you?

但你對我視而不見 是這樣嗎

And is this my final chance of getting you?

這是我抓住你的最後機會嗎

 

But on and on, from the moment I wake 

不斷重覆上演 從此刻起我已清醒

'Til the moment I sleep 

這一刻之前彷彿沈睡

I'll be there by your side 

我將留在你身邊

Just you try and stop me 

因為你的努力和制止

I'll be waiting in line 

我將在隊伍中等待

Just to see if you care 

只為證明你在乎

If you care

如果你真的在乎

 

Oh, did you want me to change? 

喔 你希望我能改變嗎

Well I changed for good 

好吧 我為了讓自己更好而改變

And I want you to know 

我希望你瞭解

That you'll always get your way 

你永遠有一套自己的說法

And I wanted to say

我只想說

 

Don't you shiver 

你難道不會顫抖

Don't you shiver 

不會顫抖

Sing it loud and clear 

大聲清晰的唱著

I'll always be waiting for you 

我將永遠等待著你

 

 

Yeah I'll always be waiting for you

是的我將永遠等待著你

Yeah I'll always be waiting for you

是的我將永遠等待著你

Yeah I'll always be waiting for you

是的我將永遠等待著你

For you

為你

I will always be waiting

是的我將永遠等待

 

And it's you I see

我眼中的盡是你

But you don't see me

但你對我置之不理

And it's you I hear

耳邊都是你的話語

So loud and so clear

如此大聲如此清晰

I sing it loud and clear 

大聲清亮的唱著

And I'll always be waiting for you

我將永遠等待著你

 

So I look in your direction

我看著你的指引

But you pay me no attention 

但你對我置之不理 

And you know how much I need you

你知道我對你的想望

But you never even see me

但你卻從未正視我

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()