close

 

Oh morning come bursting the clouds amen 

哦早晨從雲層間灑落 阿門

Lift off this blindfold let me see again 

取下眼罩 睜開雙眼

Bring back the water let your ships roll in 

重新注入生命之水 讓你的船停泊

In my heart she left a hole 

在我心中 她留下了缺口

 

The tightrope that I'm walking just sways and ties 

我正走在搖晃的鋼索上

The devil as he's talking with those angel's eyes 

他有著天使般的雙眼卻訴說如惡魔的言語

And I just want to be there when the lightening strikes 

我多希望當閃電落下正好擊中我身上

And the saints go marching in 

而聖者正向前邁進

 And sing 

唱著

Slow it down 

放慢腳步

Through chaos as it swirls 

儘管如同漩渦 仍越過這些紛亂

It's us against the world

這是我們與世界的對抗

 

Like a river to a raindrop I lost a friend 

就像河水蒸發成雨滴 我失去了朋友

My drunken hazard daniel in a lion's den 

我嘗試著喝醉  先知在獅子的巢穴中(Daniel 希伯來先知)

And tonight I know it all has to begin again 

我知道今晚又將重現昨日種種

So whatever you do, don't let go 

不管你做了什麼 別放手

 

And if we could float away 

若我們隨波逐流

Fly up to the surface and just start again 

飛到水面上重新開始

Lift off before trouble just erodes us in the rain 

在麻煩來臨前離開 讓我們在雨水中漸漸消逝

Just erodes us in the rain 

在雨水中漸漸消逝

Just erodes us and see roses in the rain saying 

逐漸消逝中 看見玫瑰在雨中低語著

Slow it down 

放慢腳步

Through chaos as it swirls 

儘管如同漩渦 仍越過這些紛亂

It's us against the world 

這是我們與世界的對抗

Through chaos as it swirls 

儘管如同漩渦 仍越過這些紛亂

It's us against the world

不願被洪流所吞沒

 

arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()