close

在Viva La Vida專輯中將 Lovers in Japan 和 Reign of love合而為一

 

 

Lovers keep on the road you're on 

戀人行走在相愛的道路上

Runners until the race is run 

跑者在賽道上奔馳

Soldiers you've got to soldier on 

士兵仍堅守在崗位

Sometimes even the right is wrong 

有時候看似正確卻隱含錯誤

 

They are turning my head out 

他們想改變我的想法

To see what I'm all about 

看看我到底是是怎樣的人

Keeping my head down 

讓我保持緘默

To see what it feels like now 

看看現在的感覺又是如何

And I have no doubt 

我從未質疑

One day we're going to get out 

有一天我們會逃離一切

 

Tonight maybe we're gonna run 

也許今夜我們必須逃跑

Dreaming of the Osaka sun 

夢想見到大阪的朝陽

Ohohohoh ohohohoh oh 

Oh oh

Dreaming of when the morning comes 

滿懷夢想迎接早晨

 

They are turning my head out 

他們想改變我的想法

To see what I'm all about 

看看我到底是誰

Keeping my head down

要我低調行事

To see what it feels like now 

看看現在的感覺

And I have no doubt 

我從未質疑

One day the sun will come out 

總會有朝陽昇起的一天

 

Reign of love I can't let go 

被愛所支配的我無法放手

To the sea I offer this heavy load 

這無垠的海洋是沉重的負擔

Locust wind 

載著蝗蟲的風(應是聖經裡上帝旨意)

Lift me up I'm just a prisoner in a reign of love 

請將我這囚犯於被愛統治的牢籠中解放

 

Locust wind 

載著蝗蟲的風

Here I stop 

我停駐於此

How I wish I'd spoken up 

我多希望能高聲吶喊

To a reign of love 

對著支配著我的愛高喊

 

Reign of love by the church we're waiting 

被愛支配的我們在教堂邊等待

Reign of love on my knees go praying 

被愛支配的我跪下雙膝祈禱

How I wish I'd spoken up 

我多希望能高聲吶喊

Away get carried on a reign of love

繼續被愛所統治

 

arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()