close

Lord I don't know which way I am going 

神啊 我不知何處是我的歸屬

Which way the river's going to flow 

不知生命之河 流向何方

It just seems that upstream I keep rowing 

我只知道我正逆流而上

Still got such a long way to go 

前方仍是一條無盡的道路

Still got such a long way to go 

前方仍是一條無盡的道路

 

And that light hits your eyes 

光線刺痛你的雙眼

I know I swear we'll find somewhere 

我發誓我們一定可以找到某處

The streets are paved with gold 

以黃金舖成的道路

 

Bullets fly split the sky 

子彈射出炸裂了天空

But that's alright sometimes sunlight comes streaming through the holes 

但無所謂 偶爾陽光會從雲間的裂縫射出光芒

 Ohohoh

 

arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()