close


For a second I was in control

一瞬間我已被掌控

 I had it once I lost it though 

我曾經擁有 卻已失去

And all along the fire below would rise 

沿著火苗燒起的烈火

And I wish you could have let me know 

我希望你能讓我明暸

What's really going on below 

為何你那初燃的愛火

I've lost you now, you let me go 

會讓我失去你 要我離開你

But one last time 

但請你最後一次

 Tell me you love me 

告訴我你愛我

If you don't then lie 

就算是謊言

Oh lie to me

是謊言也好

Remember once upon a time 

還記得很久以前

When I was yours and you were blind 

當我們屬於彼此 愛情蒙蔽了雙眼

A fire would sparkle in your eyes 

在你眼中閃耀的火光

And mine 

和我一樣

 So tell me you love me 

所以告訴你愛我

If you don't then lie 

即使是謊言

Oh lie to me 

是謊言也好

Just tell me you love me 

只要說你愛我

If you don't then lie 

即使是謊言也好

Oh lie to me 

是謊言也好

If you don't then lie 

即使不願也說個謊吧

Oh lie to me 

是謊言也好

 Call it true, call it true love 

說這是真的 這是真愛

Call it true, call it true love

說這是真的 這是真愛

arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()