close

4/12 的演唱會已結束多日

激動的心情 感覺尚未平復

雖說首首是經典

現場聽到Till kingdom come

難掩內心的感動

 
分享的影片是2015年
Chris Martin 在當時為
美國副總統之子Beau Biden
( 2007/1~2015/1為德拉瓦州檢察總長)
 因腦癌離世
 在葬禮上所演唱片段
 Beau Biden
 是coldplay的Big fans
                       
 Chris Martin 的獻唱
 就跟他的心 同樣溫暖
                         
                         
 

   

Till Kingdom Come
 
Still my heart and hold my tongue
依然不變的心 保持著緘默
I feel my time
我感覺時機已到
My time has come
屬於我的已來臨
Let me in
讓我進入
Unlock the door
開啟門扉
I never felt this way before
我從未曾有過這種感觸
 
And the wheels just keep on turning
車輪仍繼續轉動
The drummers begin to drum
鼓手開始擊鼓
I don't know which way I'm going
我不知將至何處
I don't know which way I've come
我不知我將為何人
 
Hold my head inside your hands
請握住我的手
I need someone who understands
我需要有個瞭解我的人
I need someone
我需要有個人
someone who hears
有個願意傾聽的人
For you I've waited all this years
如此長久以來等待你出現
 
For you I'd wait till kingdom come
等待著你 等待天堂
Until my day, my day is done
直到那天 那天到來
And say you'll come and set me free
說你將會讓釋放我禁錮的心靈
Just say you'll wait, you'll wait for me
你只需要說  說你會等待著我
 
In your tears and in your blood
在你的淚和血液裡
In your fire and in your flood
在你內心熊熊的火焰和氾流的洪水中
I heard you laugh, I heard you sing
我聽見你的笑    也聽見你歌唱
And I wouldn't change a single thing
我仍無力改變這一件事
 
And the wheels just keep on turning
車輪仍繼續轉動
The drummers begin to drum
鼓手開始擊鼓
I don't know which way I'm going
我不知將至何處
I don't know what I've become
我不知我將為何人
 
For you I'd wait till kingdom come
如同等待天堂等待著你
Until my day until my days are gone
直到我的日子 我的時日已流逝 
Say you'll come and set me free
說你將至 釋放我禁錮的心靈
Just say you'll wait
只需要說你會等我
you'll wait for me
你將等待著我
Just say you'll wait
說你將等待
you'll wait for me
你會等待著我
Just say you'll wait
說你會等待
you'll wait for me
你將等待著我
                        
arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()