close

                   

  Chris Martin這首觸動內心單曲

運用簡單的鋼琴旋律貫穿整首歌

 如同催眠

去面對自己心靈最深層的痛楚

人生沒有走不出的傷痛

 Now it's sunrise

 

祈禱

請當我為人生感到無能為力時

給予我和我愛的人

快樂滿足的心靈 

堅韌不拔的勇氣

 

 

Been rusting in the rubble

在瓦礫堆中腐鏽

 Running to a faint

在奔跑中逐漸衰弱

Need a brand new coat of paint

需要為生活的外衣加點色彩

Found myself in trouble

在紛亂中找到自己

Thinking about what ain't

思考著應該捨棄什麼

Never gonna be a saint

我並不想做個聖人

Saying float like an eagle

諺語說 像老鷹一般盤旋飛翔

Fall like the rain

像雨水一樣落下

Pouring in to put out the pain

讓心靈滿溢撫平傷痛

Oh again and again

一次又一次

 

Now I'm hyp, hypnotized

感覺自己像催眠般

Yeah I trip, when I look in your eyes

當我注視你的雙眼 我開始了旅程  

Oh I'm hyp, hypnotized

感覺自己像催眠般

Yeah I slip and I'm mesmerized

是的我深深進入了催眠

 

It's easy to be lethal

很容易就不堪一擊

 I'm learning from the news

這時有所聞

It's a guidebook for the blues

憂鬱這本指南

Saying it's the very same steeple

通往尖塔頂端

People want to chose

我們有選擇的權力

They just see it from different views

同樣的事情卻擁有不同的視野

And threading the needle

編織心靈的網

Fixing my flame

重新燃燒心靈的熱情

 Oh now I'm moved to exclaim

我聲嘶力竭

 Oh again, and again

一次又一次


Now I'm hyp, hypnotized

感覺自己像催眠般

Yeah I trip, when I look in your eyes

當我注視你的雙眼 我開始了旅程

Oh I'm hyp, hypnotized

感覺自己像催眠般

Yeah I lift and I'm mesmerized

是的我深深進入了催眠


Oh again, and again

一次又一次

Now I'm hyp, hypnotized

感覺自己像催眠般


Yeah I lift to a permanent high

我的心靈昇華到永恆

Oh I'm hyp, hypnotized

感覺自己像催眠般

It was dark

這是黑暗的盡頭

Now it's sunrise

我見到一絲曙光
arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()