Now I never meant 

此刻我不是刻意的

To do you wrong 

讓你感到自責

That's what I came here to say 

我特意來此親口告訴你

But if I was wrong 

但若我這樣錯了

Then I'm sorry 

我感到抱歉

I don't let it stand in our way 

我不願這件事成了阻礙

 

'Cause my head just aches 

因此我頭痛欲裂

When I think of 

當我想到

The things that 

那些事情

I shouldn't have done 

我不該這樣處理

But life is for living 

但人生必學活在當下

We all know 

我們都知道

And I don't wanna live it alone

並且我不願孤單的度過一生

 

  I sing ah

唱著 啊

And I sing ah

我唱著 啊

Yeah I sing ah

是的我唱著 啊

'Cause in the end

因為當一切結束時

There's only us

只有我們

And oh my friends

和我的朋友們

There's only love

愛永相隨

'Cause in the end

在一切結束後

There's only us

只有我們相依偎

 

 

arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()