So it's over 

一切已結束

This time 

就在此時

I know it's gone 

我知道ㄧ切不復存在

Saltwater 

鹹如大海的淚水

Tasted it too long 

我已嚐夠

 

I only know I'm wrong 

我只知道我做錯

Now I know it's gone 

我知道已無法挽回

 

 Up in flames 

在火焰之中

Up in flames 

在火焰之中

Up in flames 

化為灰燼

We have slowly gone 

我們漸行漸遠

 So it's over 

已無可挽回

This time you're flying on 

此刻你已高飛

This time I know no song 

此刻我知道沒有一首歌

Can stop its lonely burn 

能停止我在孤獨中燃燒殆盡

Can stop it slowly going 

停止慢慢消逝的ㄧ切

 

 Up in flames 

在火焰之中

Up in flames

在火焰之中

Up in flames 

化為灰燼

We have slowly gone 

我們漸行漸遠

 

 Up in flames 

在火焰之中

Up in flames 

在火焰之中

Up in flames 

化為灰燼

We have slowly gone 

我們的感情漸漸流逝

We have slowly gone 

漸行漸遠

 Can't we pour some water on?

我們難道不能試圖挽回嗎

 

arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()