close

                          

                     無法觸及對方心裡 

                   自我內心混亂的思緒

                   如同整個世界已失序

 

Fish fell out of water

魚離開了水

Bird stuck on the ground

鳥被困在地面

Chaos giving orders

混沌下了指令

Everything is upside down

每件事情混亂顛倒

Whole world on a fight path

整個世界在飛行路徑上

Wonder where they'll go, oh

他們將往哪裡去

Trouble's on the outside, I know

我知道 外面世界充滿紛擾

 

So now, all I can think about is you

 

此刻 我所想的全是你

All I can think about is you

腦海全是你

With all that I don't know on Earth to do

此刻在這個星球我還能做些什麼

So low and wanna low to push you

情緒如此低落的想推開你

I wanna walk into you

真想就住進你心裏

 

it's all I can

那是我唯一

It's all I can

那是我唯一

It's all I can

那是我唯一

It's all I can do

那是我唯一能做

 

 

It's all I can do那是我唯一能做

 

 

 

 

 

 

 

Everything is falling all around you

所有的一切陷入有你的旋渦

It's all I can do

唯一能做的

 

All I can think about is you

就是我所想的全是你

It's all I can

我唯一能做的

All I can think about is you

我所想的全是你

Love is the only thing that is true

愛是唯一不變的事實

 

 

arrow
arrow

    Petite Moon 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()